6 گام تا تقویت سیستم ایمنی بدن | تغذیه سالم

یه سیستم ایمنی قوی، بهترین دفاع بدنی در مقابله با عفونتای باکتریایی و ویروسیه و در حفاظت از بدن در مقابل بیماریایی مانند آرتریت و بعضی از شکلای جور واجور سرطانا موثره. تغذیه خوب، پایه حفظ تواناییای سیستم ایمنی واسه انجام این عملکردهاه.

با برداشتن چند قدم کوچیک میشه عادات غذایی مناسبی درست کرد و زندگی همراه با سلامتی داشت.

قدم اول: روز خود رو با یه صبحونه سالم شروع کنین.

با مصرف صبحونه میشه امیدوار بود که دریافت مواد مغذی مناسب واسه بقیه روز با موفقیت انجام می شه صبحونه ای تشکیل شده از غلات کامل، شیر و آب پرتقال می تونه تامین کننده 100 درصد ویتامین ث ، 33 درصد کلسیم و

منبع : tebyan.net

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *